Ben jij onze nieuwe collega?

Ben jij een aanpakker die wil werken bij een bedrijf waar jouw commerciële drive wordt gewaardeerd? Klanten geven je energie, je bent oplossingsgericht en je weet wat belangrijk is om de beste service te verlenen? Beschik jij bovenal over voldoende organisatorische vaardigheden om gestructureerd klantendossiers te onderhouden? Dan hebben wij dé perfecte functie voor jou!

 

Wie zijn wij:
Aastad Adviesgroep is een onafhankelijk, vernieuwend en zelfstandig financieel adviesbureau. Sinds 1977 zijn wij dé specialist op het gebied van verzekeringen, hypotheken, pensioen en financieel advies. Met oog voor service en betrokkenheid, zijn wij onze particuliere en zakelijke klanten optimaal van dienst. Om dit te waarborgen zoeken wij een:

Administratief Commercieel Medewerker Hypotheken


Wat zijn jouw hoofdtaken?
Je bent de ‘spin-in-het-web’ en weet je commerciële vaardigheden, in combinatie met oplossend vermogen, aan te wenden om een maximaal resultaat te realiseren. Je taken bestaan o.a. uit:

  • Je bent verantwoordelijk voor de complete ondersteuning van de hypotheekadviseur bij het aanvragen van hypotheekoffertes, completeren van dossiers en uitwerken van adviezen en agendabeheer.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie voor onze relaties met hun vragen, zowel telefonisch als via email over hypotheken. Je hebt in je functie dan ook veel contact met bestaande en potentiële klanten.
  • Je ontwikkelt commerciële acties, geeft opvolging aan leads en aan signaleringen vanuit Nationale Hypotheekbond. Je zorgt daarnaast dat de ingevoerde hypotheekgegevens actueel zijn en blijven.
  • Je bewaakt de voortgang van het hypotheekproces en gaat samen met de adviseur voor het beste resultaat.
  • Loopt een hypotheek dossier even niet zo lekker? Dan ben jij de aangewezen persoon om de klant te ontzorgen en de beste situatie voor de klant te realiseren.
  • Je bent hét visitekaartje van de organisatie.
  • Ook signaleer je verbeter-/knelpunten in producten, diensten, processen en procedures en ga je na op welke wijze deze kunnen worden opgelost en doet je voorstellen voor aanpassingen/vernieuwingen van processen, procedures e.d. Je vervult hierin een voortrekkersrol.
  • Naast ondersteuning op het gebied van hypotheken, zullen ook ondersteuning op het gebied van lijfrente, overlijdensrisicoverzekeringen en consumptief krediet tot je werkzaamheden (gaan) behoren.

Wat wij vragen van jou

  • Je beschikt minimaal over een MBO 4-diploma en beschikt over HBO werk- en denkniveau
  • Een Wft diploma Basis is een pré
  • Je bent beschikbaar voor 24 tot 28 uur per week
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en uitstekende beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je weet van aanpakken, bent leergierig, representatief en collegiaal zonder 9 tot 5 mentaliteit.
  • Goede beheersing computervaardigheden en interesse om beschikbare software optimaal te benutten.
  • Je kunt goed samenwerken maar je bent ook niet bang om zelfstandig te werk te gaan.
  • Je bent administratief sterk, accuraat, stressbestendig, flexibel en service- en oplossingsgericht.
  • Je voelt je prettig in een klein en informeel team.

Wat kan Aastad jou bieden
Naast onderstaande voorwaarden kom je te werken bij een erg mooi en oprecht bedrijf die middenin de samenleving staat en meegaat met ontwikkelingen binnen de bedrijfstak.

  • Een uitdagende baan met toekomstperspectief en doorgroei mogelijkheden
  • Een veelzijdige, brede en uitdagende functie in de financiële branche
  • Een marktconform salaris op basis van jouw niveau en werkervaring
  • Als laatste (maar niet het minste) werken in een enthousiast team waarin je samen het verschil maakt!

Interesse?
Stuur je CV met begeleidende sollicitatie brief naar

Aa-Stad Adviesgroep B.V.
T.a.v. Marcel Oomens
Postbus 599
7600 AN Almelo

Tel. 0546 – 82 22 21
E-mail: oomens@aa-stad.nl