COVID-19 Maatregelen

 

Wij zijn er voor U, maar maak vooraf een afspraak!

Het coronavirus heeft ons wederom in haar greep! Om de veiligheid van onze klanten en medewerkers te waarborgen hebben we de reeds ingevoerde maatregelen opnieuw aangescherpt. Vanaf 15 december 2020:

  • Openen wij op afspraak graag voor u de deuren van ons kantoor!
  • Plannen wij alleen nog een bezoek als de communicatie niet via telefoon, email of post mogelijk is. Neem voordat u ons wilt bezoeken contact op om te bespreken of een bezoek echt nodig is. Kom zo mogelijk alleen.
  • Hebben wij onze voordeur tijdens kantoor uren op slot. U kunt in noodzakelijke gevallen aanbellen, wij ontvangen u graag op afspraak.
  • Komt u alleen een formulier afleveren? Wij verzoeken u om gebruik te maken van onze brievenbus.
  • Verzoeken wij u alleen geld te storten of op te nemen als dit strikt noodzakelijk is. Maak eerst een afspraak.
  • Is het aantal werkplekken per werkruimte verminderd waardoor een aantal medewerkers thuis werkt.
  • Hebben wij intern extra afspraken gemaakt over gezondheid op de werkvloer. Zoals het reinigen van de ruimte(n) na uw bezoek. 

Uiteraard zijn we zoals gewoonlijk telefonisch bereikbaar voor al uw lopende zaken en financiële vragen. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.  Ons team staat u vanuit kantoor of huis graag te woord. Telefonisch: 0546-822221 of mail ons op info@aa-stad.nl

Laatste wijziging 15-12-2020